Päevatoimetaja:
Sander Silm

Prisma lähtub pakendamisel kliendi soovist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sikupilli Prisma.
Sikupilli Prisma. Foto: Mihkel Maripuu

Prisma Peremarketite kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ütles, et liigne õhukestesse kilekottidesse pakendamine kassas ei ole põhjendatud, kuid nemad lähtuvad iga kliendi soovist ja olukorrast eraldi.


«Oleme paigutanud kilekotirullid kassalindi lõppu, et klient saaks ise otsustada, kas soovib lisakilekotte või mitte. Samuti palume oma kassiiridel kliendi käest üle küsida, juhul kui lisapakendamine peaks toimuma kassas,» märkis Lainas.

Tagasi üles