Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selveri klienti häirib pidev topeltpakendamine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Järve Selver..
Järve Selver.. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Selveri klient Meelis kurtis tarbija24.ee'le, et nimetatud keti kauplustes pannakse kassas väga paljud tooted eraldi õhukestesse kilekottidesse, kuigi selle järele pole mingit vajadust. Selveri müügi- ja turundusdirektor selgitas, miks see nii on.


Meelise sõnul tõmmatakse kilekott ümber näiteks kohukestele, mis on juba hermeetilise pakendi sees; samuti piimapakkidele, mis ei leki; ning ka hermeetiliselt suletud kodukeemia pakenditele.

«Kui iga ostuga saab klient kaasa näiteks kolm kotti ja päevas tehakse Selverites kümneid (või sadu?) tuhandeid oste, siis on see ju tohutu rämpsukogus, sest üldjuhul visatakse need kotid kodudes prügikastidesse,» märkis ta.

Meelis tõdes, et sama harrastavad ka teised ketipoed, kuid tema kogemuse järgi mitte sellisel hulgal nagu Selver.

A-Selver ASi müügi- ja turundusdirektor Kadi Lainelo ütles, et ettevõte on alati hoolega kaalunud, millist kaupa on vaja täiendavalt pakendada, kuid õhukeste kilekottide ohtra kasutamise taga olevat klientide soovid või isegi nõudmised.

«Oleme saanud aegade jooksul palju kliendikirju, milles klient on olnud häiritud, kuna mõni toode on läbi pakendi immitsenud või kaas lahti tulnud ja selle tulemusel on see toode ära rikkunud ka kõik teised ostud,» selgitas Lainelo.

Näiteks on seda tema sõnul ette tulnud kodukeemia toodete ja salatikarpidega. «Kliendid on ise lõpuks palunud, et kassapidajad võiksid näidata üles hoolivust ja need tooted pakendada kilekotti. Viimane sellelaadne kiri saabus meile jaanuaris,» lisas ta.

Lainelo sõnul on Selveris praegu kassapidajate tööjuhendis vastav nimekiri, millised tooted tuleb lekkimise või võimaliku määrdumise vältimiseks täiendavalt pakendada. «Vaatame seda nimekirja üle regulaarselt, kuna toodete sortiment aeg-ajalt muutub,» kinnitas ta.

Lainelo lubas, et nimekiri vaadatakse täiendavalt kriitilise pilguga üle ja mõeldakse, kuidas teha mugavamaks nende klientide elu, kes kaupade eraldi kilekottidesse pakendamist ei soovi.

Tagasi üles