Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2010/01/29/303611t1h28be.jpg)
Mõjuka briti majandusväljaande The Economist tegevtoimetaja Daniel Franklin ütles tänasel Briti-Eesti Kaubanduskoja konverentsil, et turundusguruna promoks tema Eestit muule maailmale kui smartESTi.
Franklin märkis, et Eesti ei peaks üleliia muretsema oma maine pärast ega korraldama pidevalt enda tutvustamiseks kalleid rahvusvahelisi turunduskampaaniaid.
Franklin tõdes, et kui tema oleks Eestile maines nõu andev turundusguru, kaaluks ta Eesti promomist riigina kui smartEST ehk nutika ja haritud riigina, kellel on ette näidata mitmeid tehnoloogilisi edulugusid, nende seas näiteks Skype.