/nginx/o/2009/08/03/215777t1h7003.jpg)
Riigikogu liikmed Kalle Laanet ja Mark Soosaar tõstatasid küsimuse, kas Eestil kui väikeriigil on ikka praegusel ajal otstarbekas Ruhnu laeva ehitamiseks kümneid miljoneid kroone kulutada.
Riigikogu liikmed Kalle Laanet ja Mark Soosaar tõstatasid küsimuse, kas Eestil kui väikeriigil on ikka praegusel ajal otstarbekas Ruhnu laeva ehitamiseks kümneid miljoneid kroone kulutada.
Kalle Laanet oli Riigikogus toimunud arutelul päri, et nii talvel kui kevadel lahendab lennuk saarega ühenduse pidamise küsimused ära, kuid suvel on kindlasti vaja suuremat võimekust ja seda saabki pakkuda just nimelt laevaühendus, kirjutab Meie Maa.
Samas tekkis Laanetil küsimus, kas praegusel masu ajal ikka ollakse nii rikkad, et ehitada 70-80 miljonit krooni maksev laev, millele lisanduvad iga-aastased ülalpidamiskulud.
Ka riigikogu liige Mark Soosaar arvas, et väikeriigile ei ole uue laeva ehitamine kontimööda, eriti arvestades, et Ruhnu saarel pole korralikku arengukava.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna juhataja Andres Lippmaa sõnul on otsus langetatud, et laev siiski ehitatakse.