Krediidilimiit on Elisa kehtestatud rahaline piirsumma, mille ulatuses Elisa osutab kliendile mobiilsideteenuseid ühe kalendrikuu jooksul. Krediidilimiit on märgitud kliendi lepingusse.
Esimese teavitava sõnumi saab Marika Raiski sõnul nende klient juba siis, kui lepinguga seatud krediidilimiit on 75 protsendi ulatuses täitunud. Näiteks kui limiidiks on seatud 100 krooni, saab hoiatava sõnumi juba 75 krooni juures.
Kui täis on 100 protsenti seatud krediidilimiidist, saab klient sellest teavitava sõnumi ja tema väljuvad kõned ja teenused suletakse. «Klient saab võtta vastu kõnesid ja sõnumeid, kui ta asub Eesti mobiilses levialas. Kui klient asub piirangu seadmise ajal väljaspool Eestit, siis kliendil sulguvad ka sissetulevad kõned, mis on tasulised,» selgitas Raiski.
«Vanematel, kes tahavad lapse kõnesid piirata, soovitame võtta paketi, kus saab tellida limiiditeenuse «Stopp» või siis võtta Zen või TeleYks kõneajakaardi. Näiteks Zen-Liin võimaldab perepaketiga siduda 4 Zen kõnekaarti, nii et perepaketi liikmed helistavad Zen-kõnekaardile täiesti tasuta ning Zen kõnekaardid perepaketi liikmetele ülisoodsa hinnaga - 25 senti minut,» rääkis Raiski.
Limiiditeenust on võimalik tellida Elisa 200, Elisa 400, Elisa 600, Pere Mobiil Pluss 200, Pere Mobiil Pluss 300, Pere Mobiil Pluss 500 ja Pere Mobiil Pluss 1000 pakettidele.
Pärast limiiditeenuse turuletoomist on Raiski sõnul suurenenud liideste arv perepakettides, mis viitab sellele, et perepakettidesse liidetakse rohkem lapsi. Kokku on limiiditeenuse kasutajaid ligi 2000 ja hinnanguliselt on nendest 75 protsenti lapsed.