Digitelevisioonile üleminekuga seoses eksitavat infot levitanud Viasati müügimeeskond saadetakse uuesti koolitusele.
Viasat teeb eksitavat infot levitanud müügimeestele lisakoolituse
Viasati turundusjuht Pavel Maskaljun teatas täna ennelõunal, et firma uuris põhjalikumalt juhtumit, kus nende müügiagent soovitas juba suurepäraselt digipilti nägevatel inimestel katuseantennid kindlasti välja vahetada.
«Kahjuks selgus tõesti, et helistajal oli digitüüneriga teleri funktsionaalsuse osas ebakorrektne arusaam. Nagu öeldud, ei teki neil inimestel, kes praegu digiboksi või digivalmidusega teleriga tasuta kanaleid näevad, probleeme ka pärast 1. juulit,» ütles Maskaljun.
Et asi oleks ka müügimeestele täiesti selge ja taolised segadust tekitavad juhtumid ei korduks, korraldab Viasat kogu müügimeeskonnale digiülemineku teemal lähiajal lisakoolituse.
«Meie eesmärgiks on jagada inimestele objektiivset infot ja soovime Viasati teenuseid pakkuda neile, kel sellest tõesti kasu on ehk eelkõige inimestele, kes soovivad vaadata enam kui vaid tasuta kanaleid, ja neile, kelle koju maapealne telesignaal ei jõua. Eksitava info edastamine ei ole mingil juhul meie huvides ja teeme kõik, et taolist olukorda vältida,» lubas Maskaljun.
Ta lisas kommentaari ka selle kohta, et müügitööd esitletakse kui digilevi kohta käiva uuringu tegemist: «Mis puudutab uuringu ja müügiedenduse ühendamist, siis uurime tõesti kõnedes ka telerivaatajate vajadusi, et oma teenust arendada. Teavitame ka sellest, et tegemist on just Viasati uuringuga ning kui puudub soov, siis meie küsimustele vastama ei pea.»