Tallinki taksofirma juhataja Alger Holzmann ütles, et ehkki kütuse hinnatõus ei rõõmusta, püüab ettevõte sellega esialgu hakkama saada ilma oma kilomeetri hinda tõstmata.
Kütusehind esialgu taksohindu ei mõjuta
Üle poolte Tallinki taksojuhtidest on FIEd, kes peavad kallinenud kütuse oma taskust kinni maksa, 40 protsendi autode puhul jääb aga lisakulu ettevõtte kanda.
Holzmanni sõnul oli 2008. aasta suvel, kui Tallink taksondusega alustas, kütus isegi kallim kui praegu. «Hetkel me vajadust kilomeetri hinna tõstmiseks ei näe ja seda ei võimalda ka majanduslik olukord,» lausus ta, kuid lisas: «Kui kütuseliiter hakkab aga maksma üle 20 krooni, siis tuleb hind tõenäoliselt üle vaadata.»
Taksosõidu hind on Tallinkil püsinud algusest peale 10.90 peal kilomeetri eest. Lisandunud on mitmeid soodustusi andvaid kaarte. Näiteks saavad Partner ja Stockmanni kaardi omanikud kümnendiku odavamalt sõita.
Jaanuar ja veebruar on taksonduses alati väga vaiksed. Tänu sellele, et Tallink sai tänavu juurde ühe seisukoha Stockmanni kaubamaja juures, on jaanuar olnud eelmise aasta alguskuust isegi veidi parem. Märtsist hakkavad selle firma kollased taksod ka lennujaama teenindama ja siis peaks olukord veelgi paranema.
Tallinkil on päeval töös korraga üle 60 auto, see arv on aastaga kümne võrra suurenenud.