Ajendatuna Coca-Cola ja Heinekeni kampaaniate edust on ka tuntud šokolaadikreemide tootja otsustanud pakkuda Nutella võiet ostja nime kandva sildiga purgist.
Nutella teeb Coca-Cola kampaaniat järgi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Itaalia kontsern Ferrero pakub nimesiltidega Nutellat kas 400 või 750grammistes purkidena, kirjutab Local. Uus algatus, mida kutsutakse Nutella sei tu (Sina oledki Nutella), on juba edukalt testitud Hispaanias, Prantsusmaal ja Belgias.
Hispaanias olid tuhanded selliste siltidega tooted saadaval paari nädala jooksul ning need osteti ära mõne tunniga. Kompaniil on valmis uus reklaamikampaania «Buongiorno’l (tere itaalia keeles) on uus nimi: Sina» ja seda levitatakse sotsiaalmeedias.
Itaalia meedia andmetel on ettevõtte oma kampaaniatega nagu näiteks rahvusvaheline Nutella päev, olnud väga edukas ja neil on 40 000 sõpra Facebookis ja tuhandeid jälgijaid Twitteris.