Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tallegg: eestlasele filee, lätlasele tiivad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Kanatiivad.
Kanatiivad. Foto: Liis Treimann

Kui Eestis kujunesid Talleggi suvisteks hitt-toodeteks fileešašlõkid ja uued marinaadid, siis lätlaste seas olid populaarsed erinevates marinaadides pooltiivad ja poolkoivad.

Sel kevadel alustas Tallegg oma brändi all marinaadis lihade, šašlõkkide ja toorvorstide müüki Läti turul. Talleggi äridirektori Margus Venelaine sõnul näitavad müügitulemused, et see samm oli õigustatud.

«Kui eestlaste eelistused kalduvad viimastel aastatel pigem fileest valmistatud marinaaditoodete ja šašlõkkide poole, siis lätlased eelistavad endiselt erinevates marinaadides pooltiibu, poolkoibi ning vähemal määral fileed. Maitsete poolest on eelistused aga märgatavalt sarnasemad – kõige populaarsemad on ka eestlaste seas armastatud jogurti-tilli ja klassikalises marinaadis tooted,» teatas Talleggi turundusjuht Triin Kõrgmaa.

Eesti turul olid müügihitid Talleggi kanafileešašlõkid ja uued marinaadi maitsed. «Fileešašlõkkide populaarsuse kasv näitab ka tarbija harjumuste muutust – ostetakse pigem liha kui erinevaid kondilisi osi,» selgitas Triin Kõrgmaa.

Tagasi üles