Pakiautomaadi teenust kasutanud Eesti Posti klient sai pärast paki kohale jõudmist teada, et postifirma oli saadetise lahti teinud ja hiljem ümber pakkinud.
Eesti Post avas saadetise ja pakkis selle ringi
24. septembril teele pandud paki jälgimiskoodilt oli näha, et pakiautomaadist võttis postitöötaja selle välja, edasi jäi see kuni 1. oktoobrini teadmata kadunuks, kirjutab Õhtuleht.
«Siis jõudis pakk kliendini ja mis selgus – pakk oli lahti lõhutud, minu ümbrik minema visatud ning asendatud Eesti Posti omaga,» räägib saatja, kes imestab kas postisaadetised ei peaks olema privaatsed.
Paki tellinud Mariti sõnul olid kõik asjad alles, kuid oodatud saadetis jõudis temani suure hilinemiseni ning alles siis, kui ta oli sellest postifirmat teavitanud.
Eesti Posti väliskommunikatsiooni juht Kadri Tonka ütleb, et Eesti Postil on väga kahju kliendile põhjustatud ebamugavuste pärast.
Postifirmal on õigus kahjustatud ümbrisega pakk avada, et määrata paki sisu kahjustatuse astet 25.06.2013 jõustunud tüüptingimuste järgi. Tonka selgitab, et kuna nimetatud pakk sai transpordi käigus kannatada, pandigi sellele uus ümbris.