Kaubamaja avas täna alanud Osturalli ajal esmakordselt e-poe, et ostelda saaksid muretult ka need, kellel ei ole aega ega tahtmist järjekorras tungelda. Ent e-poe teatel on sealgi järjekorrad, mistõttu ei saa sinna sisse.
Piltuudis: huvilised jooksutasid Osturalli e-poe kinni
«Oi! Osturalli e-poe radadel on osavõtjate rohkuse tõttu hetkel järjekord. Palun varu hetk kannatust ja proovi uuesti – kohe peaksime rajad jälle vabaks saama!» seisab e-poes roosal taustal.
Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostovi sõnul on hetkel tõesti Osturalli e-poodi sisse saamiseks vaja kannatust. «Piltlikult öeldes sisenes poodi avamistunnil korraga 10 000 klienti, kes asusid aktiivselt kaupa valima. Nii nagu tavapoes, tekitas selline klientide hulk paraja segaduse ka e-poes,» tunnistas Ostov.
«Seetõttu olime sunnitud poe hetkeks sulgema, et ära teenindada olemasolevad sisse pääsenud kliendid, keskkond ise töötab ja oste lisandub pidevalt,» ütles ta. Ostovi kinnitusel on praegu pood taas avatud, kuid tõepoolest aeg-ajalt tekib taas «ukse taha järjekord».
Hetkel toimub ka poe kolimine suuremasse serverisse, mis peaks lõpule jõudma kella kahe ajal päeval. Kaubamaja vabandab kõikide klientide ees, kes pole veel poodi sisse pääsenud.