EMT klient Mikk ei saanud suve jooksul pea kordagi kasutada aastavanust nutitelefoni Asus Padfone, mistõttu ettevõte pakkus talle võimalust soetada toote ostuhinna väärtuses endale mõni muu telefon.
EMT klient sai katkise telefoni tõttu uue iPhone´i
«Mu mobiil on käinud reaalselt juba viis korda paranduses ja see ikka ei tööta. Nad ütlevad, et see on korras, aga see ikka ei tööta. Remont on küll tasuta, kuna mul on kaks aastat garantii, ja nad annavad asendustelefoni ka, aga ma pole sisuliselt terve suve seda saanud kasutada. Mulle aitab,» teatas Mikk. Mees kinnitas, et on EMT-le esitanud ka pretensioonikirja, kuid polnud saanud veel vastust.
«Oleme suhelnud kliendiga telefoni teel, nii hoolduskeskuse kui ka hoolduse toe poolelt. Hetkel on tõesti üks kirjalik avaldus kliendi poolt üleval, millele pole me veel saanud asjaolude selgitamise tõttu vastust saata,» selgitas EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra.
Samra sõnas, et kuna viga ei ole seadmel senini pärast korduvaid katseid õnnestunud tuvastada, siis vastavalt kliendi soovile vahetavad nad seadme uue vastu välja või annavad raha tagasi.
Nõnda saigi Mikk omale uue iPhone 5.