Apple on maailma kõige väärtuslikum bränd kukutades troonilt pikaaegse edetabelijuhi Coca-Cola.
Apple kukutas Coca-Cola troonilt
Täna avaldatud Interbrandi koostatavas 100 kõige väärtuslikuma edetabelis langes limonaaditootja koguni kolmandale kohale, teiseks tõusis otsingmootor Google.
Interbrandi juhi Jez Framptoni sõnul oli Apple’i tõus maailma kalleimaks brändiks aja küsimus. Eelmisel aastal oli Apple teisel, 2011. aastal 8. kohal.
«Mida nad sellisel puhul ütlevad, «Elagu kuningas?» ütles Frampton ajalehele The New York Times. «Sel aastal on kuningaks Apple,» lisas ta.
Coca-Cola oli maailma kalleim bränd 13 aastat järjest.
Apple’i brändi väärtus kasvas aastaga 28 protsenti 98,3 miljardi dollarini, Coca-Cola väärtus kasvas samuti: kaks protsenti 79,2 miljardi dollarini.
Suurim brändi väärtuse kasvataja on siiski Google – 34 protsenti 93,3 miljardi dollarini.
Kõige suurem kukkuja oli Nokia, mis langes sel aastal 57. kohale võrrelduna 19. kohaga eelmisel aastal.
- Apple – 98,3 mld USD
- Google – 93,3 mld USD
- Coca-Cola – 79,2 mld USD
- IBM – 78,8 mld USD
- Microsoft – 59,5 mld USD
- General Electric – 46,9 mld USD
- McDonalds – 41,99 mld USD
- Samsung – 39,6 mld USD
- Intel – 37,3 mld USD
- Toyota – 35,3 mld USD
- Mercedes-Benz – 31,9 mld USD
- BMW – 31,8 mld USD
- Cisco – 29,1 mld USD
- Disney – 28,1 mld USD
- HP – 25,8 mld USD
- Gilette – 25,1 mld USD
- Lois Vuitton – 24,9 mld USD
- Oracle – 24,1 mld USD
- Amazon – 23,6 mld USD
- Honda – 18,5 mld USD
- H&M – 18,2 mld USD
- Pepsi – 17,9 mld USD
- American Express – 17,6 mld USD
- Nike – 17,1 mld USD
- SAP – 16,7 mld USD
- IKEA – 13,8 mld USD