Tele2 kinnitusel on kohalike operaatorite levikvaliteedid võrdsustunud ning turul võidab edaspidi see, kes suudab odavamat hinda pakkuda. Samas hindade odavnemiseks enam palju ruumi pole.
Tele2: hinnad enam palju kukkuda ei saa
Tele2 Eesti juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul tuleb 2010. aasta huvitav eeskätt Eesti mobiilsideturul valitseva olukorra tõttu, kus operaatorite võrgukvaliteet on võrdne ning tarbija jaoks saab määravaks teenuse hind.
Tema sõnul valitsevad erinevate operaatorite teenusehindades kuni mitmekordsed vahed, mistõttu tekib kliendil põhjendatult küsimus, milleks maksta rohkem.
Samas pole Tele2 juhi kinnitusel hindadel enam palju kukkumisruumi. Seepärast on operaatorid sunnitud välja tulema rohkem personaliseeritud pakkumistega, mis tähendab, et klient ise saab senisest vabamad käed valida just neid teenuseid, mida tal vaja on.
«Kui seni on paketeerimist juhtinud operaatorid, siis nüüd hakkab initsiatiiv tulema kliendi poolt,» märkis Tiivel.
Tema sõnul on Tele2 eesmärgiks ka edaspidi säilitada hinnaliidri positsioon, mis seni end õigustanud on.
Nii on Tiiveli kinnitusel Tele2 viimase kahe aastaga juurde võitnud ca 20 000 klienti, kusjuures peamiselt on need kliendid üle tulnud suurima konkurendi ehk EMT juurest.
Ka pidas Tiivel märkimisväärseks, et Tele2 on oma turuosaga Eestis astumas EMT kandadele - kui EMT hoiab hetkel enda käes 37 protsenti, on Tele2 turuosa 33 protsenti.
Samas kuulub EMTle ka säästubränd Diil, mille turuosa on TNS Emori andmetel kaheksa protsenti.
EMT avalike suhete juht Kaja Sepp märkis, et EMT turuosaks kokku on 47 protsenti ning see number on ka börsile teatatud.