Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kaubamaja: meie salajast hinnakoodide süsteemi ei kasutata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Osturalli Tallinna Kaubamajas.
Osturalli Tallinna Kaubamajas. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Kui USA suurtes poekettides on võimalik hinnanumbri järgi aru saada, kas toode hinnatakse tulevikus veel rohkem alla või mitte, siis Tallinna kaubamaja kinnitusel  sellist süsteemi ei eksisteeri.

«USA turge ja meid ei saagi võrrelda, kuna mastaabid on erinevad,» rääkis Tallinna Kaubamaja turundusjuht Anne-Liis Ostov. Tema sõnul on selliste süsteemide juurutamisel mõtet, vaid suurte kaubamahtude korral. «Meie kahe müügimajaga poleks see mõistlik,» tõdes ta.

Küll aga on Eestis ja USAs allahindluse põhimõtted on ikka samasugused. «Kaup tuleb hooaja lõpuks ära müüa. Kuidas ja millisel hetkel allahindlusi teha - see on iga  kaupmehe enda strateegia,» kinnitas Ostov.

Kui poeketis Target on hinnasildil viimaseks numbriks 4, siis  USA meedia andmetel odavamaks see kaup enam ei lähe. Gapi ja Old Navy puhul on selleks numbriks 7. Searsi ketis on viimase hinna tunnuseks 88 senti, kui aga hinnasildil on number 97, siis tähendab see, et seda hinnatakse veel alla.

Home Depotis on maagiliseks numbriks kuus. Kõik hinnad, mis lõppevad kuuega või on hinnasilt roheline, on lõplikud.

Tagasi üles