USA suured poeketid kasutavad salajast värvide ja numbrite süsteemi, et jälgida oma kauba liikumist. Neid teades on võimalik ostmisel säästa.
Numbrid, mis ennustavad kauba alla hindamist
USA tarbimiseksperdi Michele Ashamalla sõnul on paljudel suurtel poekettidel omakodeetrimissüsteem, teatab CBS Pittsburgh. Kui poeketis Target on hinnasildil viimaseks numbriks 4, siis odavamaks see kaup enam ei lähe. Gapi ja Old Navy puhul on selleks numbriks 7. Searsi ketis on viimase hinna tunnuseks 88 senti, kui aga hinnasildil on number 97, siis tähendab see, et seda hinnatakse veel alla.
Home Depotis on maagiliseks numbriks kuus. Kõik hinnad, mis lõppevad kuuega või on hinnasilt roheline, on lõplikud.
Edgar Dworsky portaalist ConsumerWorld.org sõnas, et sellises teadmises peitub jõud.
«Kui tead mõningaid numbreid ja värvikoode, siis on võimlik säästa raha,» sõnas ta Dwosky.
Samas on tegu ka teadud õnnemänguga. Ostes liiga vara, ei pruugi saada kõige soodsamat hinda. Ostmisega liiga kaua venitades võib loodetud kaubast hoopis ilma jääda.
Videot näeb sellelt lehelt.