Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Numbrid, mis ennustavad kauba alla hindamist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Hinnasilti uurides võib raha kokku hoida.
Hinnasilti uurides võib raha kokku hoida. Foto: SCANPIX

USA suured poeketid kasutavad salajast värvide ja numbrite süsteemi, et jälgida oma kauba liikumist. Neid teades on võimalik ostmisel säästa.

USA tarbimiseksperdi Michele Ashamalla sõnul on paljudel suurtel poekettidel omakodeetrimissüsteem, teatab CBS Pittsburgh. Kui poeketis Target on hinnasildil viimaseks numbriks 4, siis odavamaks see kaup enam ei lähe. Gapi ja Old Navy puhul on selleks numbriks 7. Searsi ketis on viimase hinna tunnuseks 88 senti, kui aga hinnasildil on number 97, siis tähendab see, et seda hinnatakse veel alla.

Home Depotis on maagiliseks numbriks kuus. Kõik hinnad, mis lõppevad kuuega või on hinnasilt roheline, on lõplikud.

Edgar Dworsky portaalist ConsumerWorld.org  sõnas, et sellises teadmises peitub jõud.

«Kui tead mõningaid numbreid ja värvikoode, siis on võimlik säästa raha,» sõnas ta Dwosky.

Samas on tegu ka teadud õnnemänguga. Ostes liiga vara, ei pruugi saada kõige soodsamat hinda. Ostmisega liiga kaua venitades võib loodetud kaubast hoopis ilma jääda.

Videot näeb sellelt lehelt.

Tagasi üles