Fordis on tõehetk: kas laduda letti paar miljardit dollarit ning vuntsida oma 95-aastane luksbränd korralikult üles – või lasta vanakesel rahus lahkuda?
Lincoln lihtsalt ei võta vedu
Praeguse seisuga kaabivad Lincolni rattad sisuliselt liivas.
Tänavu augustis müüs Ford USAs 53 400 Lincolni ehk 6 protsenti vähem kui mullu samal ajal, kirjutab Bloomberg Businessweek.
General Motorsi Cadillac sooritas samal ajal 32-protsendilise müügisööstu.
«Hetkel on ta [Lincold] väga varjus,» ütles Edmunds.com’i vanemanalüütik Bill Visnic. «Bränd on väsinud... ja nad ei ole tegelikult pakkunud midagi luksuslikku.»
2013 pidi olema Lincolni-aasta.
Super Bowli ajal paisati eetrisse kallis – kuid veidi veider – reklaam, milles figureeris ka samanimeline ammune USA president.
Fordi juhid ei ole jätnud kasutamata ühtegi võimalust pasundamaks, kuivõrd «vinge» (cool) Lincoln peatselt olema saab.
Ning aprillis veeretati rahva ette uus MKZ, mis pidi Lincolni jalamaid Cadillaci, BMW ja Mercedese kõrvale kiirendama.
Kahjuks, selgitavad spetsialistid, pole MKZ muud kui teise sildi ja pinnapealsete ilustustega Ford Fusion. Mis tavainimestelgi märkamata pole jäänud.
Lisaks juhib analüütik Visnic tähelepanu sellele, et Lincoln üritab jõuda luksliigasse esirattaveoga. «Aga me ju teame, et luksuse põhisammas on tagarattavedu,» toonitab asjatundja.