Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lincoln lihtsalt ei võta vedu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
Fordi juhid mullu Hiinas Lincoln MKZ ideeauto ümber poseerimas.
Fordi juhid mullu Hiinas Lincoln MKZ ideeauto ümber poseerimas. Foto: Reuters

Fordis on tõehetk: kas laduda letti paar miljardit dollarit ning vuntsida oma 95-aastane luksbränd korralikult üles – või lasta vanakesel rahus lahkuda?

Praeguse seisuga kaabivad Lincolni rattad sisuliselt liivas.

Tänavu augustis müüs Ford USAs 53 400 Lincolni ehk 6 protsenti vähem kui mullu samal ajal, kirjutab Bloomberg Businessweek.

General Motorsi Cadillac sooritas samal ajal 32-protsendilise müügisööstu.

«Hetkel on ta [Lincold] väga varjus,» ütles Edmunds.com’i vanemanalüütik Bill Visnic. «Bränd on väsinud... ja nad ei ole tegelikult pakkunud midagi luksuslikku.»

2013 pidi olema Lincolni-aasta.

Super Bowli ajal paisati eetrisse kallis – kuid veidi veider – reklaam, milles figureeris ka samanimeline ammune USA president.

Fordi juhid ei ole jätnud kasutamata ühtegi võimalust pasundamaks, kuivõrd «vinge» (cool) Lincoln peatselt olema saab.

Ning aprillis veeretati rahva ette uus MKZ, mis pidi Lincolni jalamaid Cadillaci, BMW ja Mercedese kõrvale kiirendama.

Kahjuks, selgitavad spetsialistid, pole MKZ muud kui teise sildi ja pinnapealsete ilustustega Ford Fusion. Mis tavainimestelgi märkamata pole jäänud.

Lisaks juhib analüütik Visnic tähelepanu sellele, et Lincoln üritab jõuda luksliigasse esirattaveoga. «Aga me ju teame, et luksuse põhisammas on tagarattavedu,» toonitab asjatundja.

Tagasi üles