«Viibin välismaal. EMT saadab sõnumi - kuna krediidilimiit on ületatud, siis teenus suletakse. Kuna teenus on suletud ei saa ma a) raamatupidajale helistada, b) ei saa keegi mulle sisse helistada, c) ei saa ma internetipangas ülekannet teha. Kuidas EMT soovitab antud olukorras toimida?» küsib EMT klient Hando EMT Facebooki leheküljel.
Lugeja küsib: kuidas toimida, kui ületan välismaal EMT limiidi?
Vastab EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra.
EMT ei piira üldjuhul side kliendi numbrile krediidilimiidi täitudes koheselt, vaid jätab väikese varuaja kliendile reageerimiseks. Seega, kui kliendi telefoni saabub sõnum, et limiit on täitunud, on võimalik lähedasi/pereliikmeid, tööandjat või raamatupidajat tasumise vajadusest teavitada, sest side ei piirata koheselt sõnumi saabudes.
Küll aga soovitame klientidel juba enne välisreisi e-teeninduses või meie klienditeeninduse abiga üle vaadata oma krediidilimiit ja vajadusel teostada ettemaks oma koondarvele, et ennetavalt vältida sarnaseid ebamugavusi (nii nagu kontrollitakse üle info ka panga krediitkaarti kasutades).
Kõige kiirem viis olukorra lahendamiseks on ülekanne EMT tavakontole (viitenumber sama, mis arvetel), et krediit taasavatuks saada, sest side avamine toimub automaatselt süsteemi poolt makse laekumisel. Kui makse toimub erinevate pankade vahel, siis side taasavamise kiirendamiseks soovitame kliendile makse@emt.ee aadressile saata maksekorraldus tasumise kohta.
Välismaalt saab konsultatsiooni saamiseks helistada EMT kliendiinfosse numbril +3725247000 (tasuline), nimetatud number on kõikides EMT SIM kaartide telefoniraamatutes ka algselt salvestatud.