Postimees.ee poole pöördunud lugeja kurtis, et Rimi väljareklaamitud forell hinnaga 59.90 sai juba eile otsa. Ettevõtte selgitusel on kala otsa saanud vaid mõnes üksikus poes ja seda tuleb praegu ümber jaotada.
Rimil tuleb kampaaniakala poodide vahel ümber jaotada
Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja selgitas, et kampaaniaforell on kaupluste vahel natuke ebavõrdselt jagatud ja praegu just transporditakse seda ühest poest teise.
Tallinnas on tema sõnul forell kõikides supermarketites olemas, kuid mõnes hüpermarketis tõesti otsa saanud. «Kahjuks ei ole midagi teha, et forelli müümise kogus on erinevatel nädalatel niivõrd erinev,» nentis Mägioja.
Detsembri alguses korraldatud kampaania käigus müüdi tema sõnul vaid pool sellest kogusest, mis praeguse 4-päevase kampaania raames müüdi juba ühe päevaga. Pool toona sisse ostetud forellist tuli Mägioja sõnul lausa ära visata, sest kala on paramatult kiiresti riknev kaup.
Seekord tehti aga lähenevat aasta lõppu arvesse võttes detsembri alguse müügiga võrreldes kaks korda suuremad prognoosid, kuid tavaline jaotus poodide lõikes pole Mägioja sõnul ilmselt toiminud.
Ta arvas, et hüpermarketites on kala kiiremini otsa saanud, sest tõenäoliselt eelistavad inimesed aastavahetusega seoses külastada suuremaid poode.
Mägioja sõnul müüakse selliste suurte kampaaniate raames Skandinaaviast pärit forelli, sest Eesti forelli ei ole nii suurtes kogustes saada. Kui Eesti forelli saab müüa tonni või kahe tonni ulatuses, siis praegused 4-päevase kampaania raames müüdavad kogused jäävad 20 ja 50 tonni vahele.
Mägioja ei osanud praegust kampaaniaforelli müüki aastatagusega veel täpselt võrrelda, kuid arvas, et kuigi kala oli ka mullu populaarne, osteti siis ehk rohkem ka tavahinnaga toidukaupa.