Odavlennufirmat Ryanair on viimasel ajal süüdistatud oma klientide halvas kohtlemises ning ettevõtte juht lubas nüüd aktsionäride koosolekul, et nad muudavad oma suhtumist.
Ryanair lubab hakata kliente paremini kohtlema
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ryanairi juht Michael O’Leary ütles aktsionäridele, et lennufirma teeb ümber oma kodulehekülje, palkab tööle meeskonna, kes vastab klientide e-kirjadele ja ei trahvi enam reisijaid, kelle käsipagasi mõõdud ületavad lubatut mõne millimeetri jagu, kirjutab The Telegraph.
«Me peaksime lõpetama tegevused, mis meie kliente asjatult välja vihastavad,» ütles O’Leary.
O’Leary tõi klienditeeninduse parendamisele keskendumise välja pärast seda, kui mitmed aktsionärid selle üle kurtma hakkasid.
Tema sõnul ei maksa paljud neist meetmetest eriti midagi ja see on üks uue aasta peamisi arendusvaldkondi.