Operaatorfirma EMT Facebooki profiilil kurdavad kliendid, et ei saa e-kirjadele vastuseid. EMT kinnitab, et järjekord ei ole tavapärasest pikem, venides vaid kohati pikemaks kui seitse päeva.
Kui kaua peab EMT e-kirjadele vastust ootama?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Vastame klientide e-kirjadele ja avaldustele alati esimesel võimalusel, kuid kui pöördumine eeldab valdkonna spetsialisti sekkumist või pikemat ning põhjalikumat uurimist, antakse kliendile info, et tema pöördumine on edastatud uurimiseks ning sellele vastamine võtab aega,» kommenteeris EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra.
Kommunikatsioonijuht selgitas, et avaldustele vastamise järjekord võib vahel olla tavapärasest pikem ka seoses puhkuste või haigustega. Hetkel on avaldustele vastamise järjekord kohati pikem kui seitse päeva. E-kirjadele vastamise järjekord ei ole praegu tavapärasest pikem.