/nginx/o/2013/06/13/1826994t1he298.jpg)
Operaatorfirma EMT klient soovib firma Facebooki profiilil teada, kui pikalt EMT infoliinile saabunud kõnesid salvestab ja kas see süsteem on isikupõhine.
Operaatorfirma EMT klient soovib firma Facebooki profiilil teada, kui pikalt EMT infoliinile saabunud kõnesid salvestab ja kas see süsteem on isikupõhine.
«Kui pikalt salvestab EMT infoliinile tehtud telefonikõnesid? Kas see süsteem on isikupõhine? Kas minu nime teie andmebaasi sisestades on võimalik kuulata minu ja EMT vahelisi kõnesid? Millised EMT töötajad pääsevad salvestustele ligi?» soovis klient teada.
Vastab EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra:
Lähtume kõnede salvestamisel ning andmete töötlemisel EMT teenuste kasutamise üldtingimustest ja õigusaktides toodud nõuetest ning kõnesalvestised ei ole isikuliselt seotud. Ligipääs kõnesalvestistele on väga piiratud hulgal teeninduskvaliteedi eest vastutavatel töötajatel, mis on ettevõttesiseste reeglitega väga täpselt määratletud.