Nii nagu paljud neljakümnendale eluaastale lähenevatel inimestel, tundub ka Hello Kittyl olevat keskeakriis – Aasias toodi välja Hello Kitty õlled.
Aasias löövad laineid Hello Kitty õlled
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hello Kitty õllesid on kuut sorti – virsiku, sidruni-laimi, granadill ja banaan jms. Alkoholisisaldus on neis tavapärasest väiksem – alates 2,3-st kuni 2,8 protsendini, kirjutab NBC.
Sanrio, firma mis lõi Hello Kitty brändi, turundusjuht David Marchi ütlesid Today.com’ile, et Hello Kitty õlled toodi kõigepealt välja Taiwanis ja on saadaval ka Hiinas, kus maitsetega õlled on populaarsust kogumas.
Marchi rõhutas, et Hello Kitty saab 2014. aastal 40 aastaseks. «Kliendid on koos Hello Kittyga suureks kasvanud,» ütles ta.
2010. aastal jõudis USA turule Hello Kitty vein sloganiga «Meie lemmiktüdruk on suureks kasvanud».