Austa potentsiaalset klienti. Müügimehe ehk toote esindaja kohustus kontaktis on olla rahulik, asjalik, sisukas ja sõbralik. Pea meeles et suures osas on kogu müügitöö tutvustus. Sa tutvustad oma tööandja firmat, toodet, kvaliteeti, tarnet, meeskonda, väärtusi, maksetingimusi ja muid ärilisi iseärasusi ja tõekspidamisi. Küsimuste korral selgitad ja pakud lahendusi. Müügi siht on kliendile pakkuda lisaväärtust läbi oma toodete või teenuste. Kuula oma enda müügikõnet läbi kliendi kõrvade, kasuta empaatiat, et aru saada mida ja mil määral erinev info klienti puudutab või huvitab. Iga uus kontakt algab alati nullist, lõppeda võib see aga nii plussis kui miinuses. Kuna ettevõtted teevad rahalisi äritehinguid läbi oma esindajate, ehk siis sinu ja kliendi ostujuhid, siis on tähtis mitte kaotada äri kui võtmesõna suhtlusest. Me ei otsi uusi sõpru vaid kliente. Nagu ka meie väärtustab ka klient turvalisi ja pikaajalisi kindlaid ärisuhteid. Nende eelduseks on aga asjalik, rahulik, sõbralik ja kuulav esindaja ja müügimees. Siit ka üks hoiatus. Austa tööaegu ja ära ole liiga kättesaadav kogu aeg. Kliendile võib see olla mugav, kuid murettekitav kui müügimees tihti tülitab ja samas alati vastab esimese helina peale. Vastupidiselt mida müügimeestele pähe raiutakse, teab kogenud äripartner, et edukatel inimestel on alati aega napilt käes. Parem on jätta asjalik mulje ja kindlalt hoida kokkulepitud aegu ja raame. See hoiab sind kui ettevõtte visiitkaarti stressivabamana ja kinnitab kliendile ettevõtte asjalikust.