Enne jõule kulutasid britid ostlemisel keskmiselt 951 000 naela minutis, selgub Sainsbury's Credit Cardsi küsitlusest.
Britid kulutasid enne jõule kingitustele minutis miljoni
Briti ühe populaarseima kaubandusketi läbiviidud küsitlusest selgus, et 19 protsenti riigi täiskasvanud elanikest jättis kingiostu jõululaupäevale ning plaanisid sellele kulutada 1,37 miljardit naela, vahendab BBC.
Tõeline ostupalavik haaras britte aga hoopis eile nn Boxing Day'l, mil poed alustasid jõulujärgsete allahindlustega. Briti ajaleht Guardian maalis värvika pildi sellest, kuidas tuhanded ostuhullud kogunesid suuremate linnade kaubandustänavatele juba öösel, et kaupluste avamisel soodsa hinnaga sisseoste teha.
Manchesteris sai neli inimest viga, kui laepaneel neile Selfridgesis veidi pärast kaupluse uste avamist kell 8 hommikul selga kukkus.
Sama firma poe ees Londonis lookles enne avamist sadadest inimestest koosnev järjekord. Uste avanedes tormasid inimesed rüseledes ning endale küünarnukkidega teed tehes kauplusse.
Pilt ei erinenud oluliselt Eesti kauplustes viimastel kuudel toimunust. Vaid ihatu oli erinev. Kui meil rabati soodsaid jalavarje ning 5-kroonist suhkrut, siis Britid jooksid tormi tuntud kaubamärkide, nende seas Gucci ja Prada toodangule.