Päevatoimetaja:
Sander Silm

Uuest aastast saab kontoga ühest pangast teise üle minna

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Gert D. Hankewitz
Copy
Viiesajakroonised.
Viiesajakroonised. Foto: Artur Sadovski / Postimees

Kui juba mõnda aega on võimalik mobiilinumbriga ühe teenusepakkuja juurest teise üle minna, siis uuest aastast saab sama teha ka arvelduskontoga.


«Uuenduse puhul võib paralleeli tuua telefoninumbri liikumisega ühest võrgust teise. Erinev on vaid see, et kliendi kontonumber ei jää samaks, vaid uues pangas avatakse talle uus arvelduskonto,» ütles Pangaliidu tegevdirektor Katrin Talihärm.



Uude panka on võimalik üle viia kõik arveldusteenused (otse- ja püsikorraldused ning arvelduskonto) ja vanas pangas konto sulgeda. Soovi korral saab uude panka üle viia ka vaid valitud arveldusteenused.



Teatud tingimustel ei ole arveldusteenuse üleviimine võimalik, seda juhul kui inimese arvelduskonto endises pangas on arestitud, kliendil on võlgnevus endise panga ees (nt teenustasu võlg või muu võlgnevus) või arvelduskonto ja sellega seotud arveldusteenuste üleviimist takistab muu lepingust tulenev piirang.



Kogu üleviimine viiakse läbi kahe kuni nelja nädala jooksul. Otsekorralduslepingute üleviimisel on periood pikem, uute lepingute toimima hakkamine võib võtta lisaks ühe kuu. Püsi- ja otsekorralduslepingute üleviimine tähendab lepingute lõpetamist endises pangas ja uute lepingute sõlmimist uues pangas seal kehtivatel tingimustel, kõik toimingud teevad kliendi eest volituse alusel ära pangad.

Märksõnad

Tagasi üles