/nginx/o/2009/06/24/198112t1h617d.jpg)
Rahandusministeeriumi tolli- ja aktsiisipoliitika osakonna juhataja kohusetäitja Marek Uusküla sõnul peaksid alkoholitootjad teadma aktsiisitõusust pool aastat ette.
Rahandusministeeriumi tolli- ja aktsiisipoliitika osakonna juhataja kohusetäitja Marek Uusküla sõnul peaksid alkoholitootjad teadma aktsiisitõusust pool aastat ette.
«Hea tava näeb ette seda, et kõik muudatused peaksid olema teada asjaosalistel ikkagi vähemalt pool aastat ette. Tõsi on see, et viimase paari aasta jooksul on see hea tava natukene ära unustatud ja me teeme neid muudatusi suhteliselt lühikese aja jooksud ja suhteliselt lühikese etteteatamistähtajaga. See tekitab probleeme nii riigile kui ka ettevõtjale,» selgitas Marek Uusküla ETV saatele «Aeg luubis», vahendas
.
Viina omahind pole kunagi suur olnud ning peamine poehinna kujundaja ongi aktsiisimaks. Riigile on aktsiisid oluline tuluallikas.