Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Finnairi maapealse teeninduse töö Vantaa lennujaamas taastub

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raigo Neudorf
Copy
Finnairi lennuk.
Finnairi lennuk. Foto: Peeter Langovits.

IAU ametiühingu teatel taastub tänasest Finnairi maapealse teenistujate töö Helsingi Vantaa lennujaamas.


Seoses esmaspäeval alanud tööseisakuga on Finnairil tulnud kaasata hilinenud pagasi omanikeni toimetamiseks abitööjõudu, teatas ettevõte.



«Pagasi omanikeni toimetamiseks oleme kaasanud koolitatud abitööjõudu. Teeme endast kõik oleneva, et meie reisijad saaksid oma hilinenud pagasi võimalikult kiiresti kätte,» ütles Finnairi Baltimaade müügidirektor Jan-Michael Nigmann.



«Vabandame kõigi reisijate ees, kellel on viimastel päevadel olnud probleeme registreeritud pagasiga ning kellele antud olukord reisides ebameeldivusi on valmistanud,» lisas ta.



Kuna läbirääkimised ametiühingu ja personaliteenindusettevõtte Barona vahel alles jätkuvad palub Finnair oma reisijaid jälgida informatsiooni Finnair kodulehelt (www.finnairgroup.com/info).



Käesolevaks hetkeks on ametiühing kinnitanud, et maapealne teenindus jätkab oma tööd kuni järgmise nädala teisipäevani. Tööseisaku jätkumine sõltub ametiühingu ja Barona vaheliste läbirääkimiste edukusest.



Finnair on alates emaspäeva pärastlõunast olnud sunnitud tühistama umbes 90 lendu, mis puudutab peaaegu 9000 reisijat. Hilinenud on umbes 12 000 pagasit, millest antud hetkeks on klientideni toimetatud 4000.



Pagasi hilinemise korral palub Finnair reisijatel täita taotlus lennujaama pagasiteeninduses.



Iga reisija saab oma hilinenud pagasi teekonda jälgida läbi Finnair kodulehe aadressi www.finnair.com/bag vastava numbrikombinatsiooni alusele, mis antakse reisijale pagasiteenindusest.



Tagasi üles