/nginx/o/2009/10/05/245049t1hd610.jpg)
Tervise Arengu Instituudi ja õlletootjate liidu kokkuleppel vähendavad õlletootjad kangema õlle alkoholisisaldust 10 protsendilt 7-le ning tõstavad reklaamides kasutatavate tegelaste vanusepiiri 25-le eluaastale.
Tervise Arengu Instituudi ja õlletootjate liidu kokkuleppel vähendavad õlletootjad kangema õlle alkoholisisaldust 10 protsendilt 7-le ning tõstavad reklaamides kasutatavate tegelaste vanusepiiri 25-le eluaastale.
«Oleme kokku leppinud, et alates jaanuarist ei tooda me kangemat õlut kui 7 protsenti,» ütles õlletootjate liidu tegevjuht Jüri Kert.
Kert lisas, et õlletootjad on seadnud piiri ka reklaamides kasutatavatele näitlejatele, kelle vanus ei tohi nüüdsest olla vähem kui 25 eluaastat. «Tegemist on tootjate hea tahte, aga ka reaalsete sammudega, mis viivad meid lähemale eesmärgile vähendada kangema alkoholi tarbimist ning viia madalamaks tarbitava absoluutse alkoholi kogus,» kinnitas Kert.
Ta lisas, et muudatustega alustatakse alates 1. jaanuarist ning muudatused õllede kuni 7- protsendiseks alkoholisisalduseks ning reklaamidele täiendavate piirangute seadmiseks viiakse sisse ka õlletootjate liidu eetikakoodeksisse.