LHV Panga turundus- ja meediasuhete juhi Andres Kase kinnitusel kasvab ettevõtte turunduskulude maht järgmisel aasta umbes viiendiku võrra.
LHV suurendab turunduseelarvet viiendiku võrra
«LHV läheb aastale 2010 vastu suure huvi ja ootustega. Meie kulude maht pisut suureneb võrreldes möödunud aastaga, nii umbes 20 protsenti, kuna meil on põhjust teha reklaami turule toodavatele uutele pangatoodetele,» selgitas Kask.
Tema sõnul on LHV Pank juba aastaid tootnud palju oma reklaamilahendusi maja sees. Suuremate kampaaniate läbiviimisel kasutatakse küll ka erinevate agentuuride abi, kuid mitte alati täies ulatuses.
See sümbioos on ettevõttele sobilik ka 2010. aastal. Kase kinnitusel on LHV Panga jaoks 2010 kindlasti murranguline aasta, sest turule tullakse nii uue internetipanga kui arveldussüsteemiga.
«LHV Panga DNA on olnud aastaid internet, ka meie uued tooted on saadaval internetipõhiselt. Seetõttu on ka loogiline, et kõik internetikanalid on meie jaoks väga olulised.
Kindlasti ka sotsiaalmeedia pool, mida oleme juba sel aastal jõudsalt kasutanud. Aga ega ka traditsioonilised meediakanalid meie arsenalist kuhugi kao.»
Allikas: http://est.best-marketing.com/?lang=est&show=news&id=904