/nginx/o/2009/11/20/269369t1h5107.jpg)
Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektori Peter Roose sõnul võimaldab kõvasti langenud meediaturg Tallinkil järgmisel aastal oma turundusplaanides ellu viia põhimõttelisi muudatusi.
Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektori Peter Roose sõnul võimaldab kõvasti langenud meediaturg Tallinkil järgmisel aastal oma turundusplaanides ellu viia põhimõttelisi muudatusi.
Roose usub, et tänu oluliselt langenud meediaturule saab ettevõte tuleval aastal oma sama turunduseelarvet investeerides tunduvalt rohkem sihtrühma kontakte, eksklusiivsemaid pindu trükimeedias ja paremaid positsioone TVs.
«Lihtsustatult võib öelda, et meediaturg on täna selgelt ostjate turg ning sama raha investeerides on võimalik kõike palju rohkem saada,» sõnas Roose.
Meediakasutuses ettevõttel siiski suuri strateegilisi muudatusi plaanis ei ole, kuid selge trendina suurendab Tallink Grupp aasta-aastalt meediainvesteeringud internetti.
Allikas: http://est.best-marketing.com/?lang=est&show=news&id=904