Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tallink soovib end järgmisel aastal rohkem reklaamida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raigo Neudorf
Copy
Tallink loodab end sama turunduseelarve juures järgmisel aastal rohkem reklaamida.
Tallink loodab end sama turunduseelarve juures järgmisel aastal rohkem reklaamida. Foto: Peeter Langovits.

Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektori Peter Roose sõnul võimaldab kõvasti langenud meediaturg Tallinkil järgmisel aastal oma turundusplaanides ellu viia põhimõttelisi muudatusi.


Roose usub, et tänu oluliselt langenud meediaturule saab ettevõte tuleval aastal oma sama turunduseelarvet investeerides tunduvalt rohkem sihtrühma kontakte, eksklusiivsemaid pindu trükimeedias ja paremaid positsioone TVs.

«Lihtsustatult võib öelda, et meediaturg on täna selgelt ostjate turg ning sama raha investeerides on võimalik kõike palju rohkem saada,» sõnas Roose.

Meediakasutuses ettevõttel siiski suuri strateegilisi muudatusi plaanis ei ole, kuid selge trendina suurendab Tallink Grupp aasta-aastalt meediainvesteeringud internetti.


Allikas: http://est.best-marketing.com/?lang=est&show=news&id=904

Tagasi üles