Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Q GSM asendub lähiajal Tele2 kaubamärgiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Seni mobiiltelefoniteenuseid Q GSM kaubamärgi all pakkunud Tele2 hakkab lisaks lauatelefoniteenustele ka mobiilsidet pakkuma Tele2 kaubamärgi all.

Ühtse kaubamärgi all hakkab Tele2 pakkuma nii mobiilside, tavatelefoni, interneti kui ka kaabeltelevisiooniteenuseid, eristada aitab teenuseid vaid värvide kasutamine.

Uue kujunduse saavad muudatusega ka kõik 17 Q GSMi kauplust ning viis diilerit, kust edaspidi saab sõlmida lepinguid kõikide Tele2 pakutavate teenuste kasutamiseks.

Suuruselt teine

Tele2 juhatuse esimehe Üllar Jaaksoo sõnul on kaubamärk Q GSM küll Tele2st tuntum, kuid kõikidele Q GSMi klientidele saadetakse muudatuste kohta teade.

Jaaksoo sõnul saavutas Q GSM aasta esimeseks kvartaliks suuruselt teise mobiilsideoperaatori koha ning jõuab tänavu ka kasumisse. «Meie klientide arv ületas Radiolinjat ligi tuhande võrra,» lausus Jaaksoo, lisades, et Tele2 on vahet pidevalt suurendanud.

Jaaksoo sõnul loodab firma kõiki telekommunikatsiooniteenuseid ühe märgi alt pakkudes arengu kiirenemist, sest lojaalsuse kasvuks ning premeerimiseks avaneb uusi võimalusi.

Kaubamärgi muutmine ja reklaamikampaania läheb Jaaksoo sõnul Tele2-le maksma ligi 2,5 miljonit krooni.

Reklaamiagentuuri DDB Brand Sellers Art Director Dan Mikkinise sõnul on uus logo Tele2 stiliseeritud logo, mis kujutab mõttemulli ning mõtlevat inimest.

Lisaks Q GSM kaubamärgi kaotamisele kaotas Tele2 esimesest oktoobrist ka tasuta kõneminutite paketid, sest enamik kliente kasutab Dünamo-paketti. Q30, Q60 ja teiste pakettide kasutajad suunati Dünamo paketti, mis Tele2 pressiesindaja Inga Jaagomäe sõnul võimaldas klientidele ka suuremat kokkuhoidu.

Radiolinja Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen tõdes, et Q GSMi teine koht klientide arvult mobiilsideturul vastab tõele, sest nii Radiolinja kui ka Q GSM olid kolm-neli kvartalit järjest umbes samas suurusjärgus.

«Meie põhitegevuseks on lepingulised kliendid ning selles osas oleme me suuremad, koos ettemakstavate kaartidega võib Q GSM küll meist mööda minna,» lausus ta. Käibelt on teisel kohal Seppäneni sõnul siiski Radiolinja.

Konkurendid kaaluvad

Unineti juhatuse esimehe Markus Nisula sõnul ootas ta Q GSM kaubamärgi kadumist juba kahe ettevõtte ühendamisel. Seni on Unineti ja Radiolinja koostöö Eestis olnud üha laiaulatuslikum, ehkki ka enne Unineti kaasamist Soome Elisa gruppi tehti koostööd.

Eesti Telekomi finantsjuht Krister Björkqvist tõdes, et ühe kaubamärgi kasutamisel on eelis olemas. Ka Telekom on kaubamärkide kaotamise plaane pidanud, kuid Björkqvisti sõnul pole esialgu vastavaid otsuseid tehtud.

Tagasi üles