Saksa sporditarvetetootja Adidas teatas nädalavahetusel plaanist hakata tootma «ühe-euroseid» spordijalanõusid, mille sihtrühmaks on nn kolmanda maailma riigid.
Adidas hakkab tootma «üheeuroseid» spordijalatseid
Esimene partii jalanõusid läheb pilootprojekti raames Bangladeshi inimestele, vahendas Deutsche Welle.
Nobeli rahupreemia laureaat Muhammad Yunus soovitas viia tavaliselt trendikaid ja kalleid spordijalanõusid tootval firmal läbi üks sotsiaalprojekt.
Yunuse sõnul vajavad vaesed riigid tooteid, mis pole kallid ja on valmistatud kohapeal, mis tähendab ühtlasi uute töökohtade loomist.
Esimesed kasumile mittemõeldud jalanõud toodetakse Bangladeshis ja ühtlasi ka Bangladeshi turu jaoks.
Adidas Groupi pressiesindaja Jan Runau rääkis, et «ühe euro suurune» hinnasiht on rohkem kontseptsiooni nimi. Toote tegelik hind pole praeguseks teada.
Ka pole teada, kas jalatseid hakkavad ehtima Adidasele iseloomulikud kolm triipu või hakatakse neid müüma mõne teise kaubamärgi all.
Runau sõnul on lahtisi otsi mitmeid, kuna firma on pilootprojekti alguses.