Postimehe konkursi vahevõit Minu EMT kampaaniale

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Minu EMT kampaania «Kill kulud, win tulud».
Minu EMT kampaania «Kill kulud, win tulud». Foto: Postimees

Postimehe reklaamikonkursi žürii tunnistas augusti ja septembri parimaks reklaamiks Divisioni poolt kavandatud Minu EMT kampaania «Kill kulud, win tulud»..


«Augusti ja septembri võitjaks valisime MASUsügisese «Kill kulud, win tulud», mis olla Liivalaia tn välireklaamilt haaranud nii mõnegi zhüriiliikme autoroolist ja kuuldavasti Postimehe veergudelt ka nii mõnegi ettevõtja tugitoolist,» kommenteeris Postimehe reklaamikonkursi žürii liige, Taevas Ogilvy strateegiline juht Gert Lee valikut.

«Soovime tiimile edu leidmaks sümpaatse brändiidee toetuseks edaspidigi värskeid lahendusi,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles