Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

EMT uue logo hind 400.000 krooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

EMT uue lepatriinu logo väljatöötamine läks maksma 400.000 krooni, üleminek vanalt logolt uuele toimub sujuvalt aasta jooksul.

EMT teatel ei võeta uut identiteeti kasutusele ühekorraga. Üleminek vanalt uuele toimub sujuvalt. «Vanu trükimaterjale kasutame nende lõppemiseni, välireklaamid vahetame välja prioriteetide järjekorras,» ütles EMT pressiesindaja Kaja Pino. «Kõikjal saavad logod välja vahetatud hiljemalt aasta jooksul.» EMT uue lepatriinuga logo ning firmasümboolika töötasid välja EMT turundusdivisjoni ning Division McCann Erickson koostöös. EMT lähtus uue logo valikul sellest , et lepatriinut seob suhtlemise ja kommunikatsiooniga uskumus sõnumitoojast ja -viijast.

Kommentaarid
Tagasi üles