Espakis oli laupäeval ja pühapäeval, mil kõik hinnad olid all 20 protsenti, eriti palju kliente valgustite osakonnas, kuid ka mujal oli ostjaid piisavalt, selleks et taolisi sooduskampaaniaid edasi korraldada.
Espak: laupäeval ja pühapäeval oli rahvast murdu
Espaki kaubandusdirektor Ivar Pikk ütles, et praegusel tundlikul ajal, kui hind on põhiline inimeste poodi meelitaja, on sellised kampaaniad väga vajalikud. Kaupmehel võimaldab soodusmüük suviseid laovarusid vähendada, kliendil aga vajaminev kaup odavamalt kätte saada. «Rahul on mõlemad,» lausus ta.
Pika sõnul küsivad inimesed pidevalt, millal jälle soodusmüük tuleb ja ootavad seda ning ka kaupluse töötajad valmistuvad hoolega, et kaupa jaguks ja müük sujuks.
Espaki värviosakonna müügijuht Raul Keinast ütles, et sooduskampaaniad on eelkõige mõeldud reaklientidele, sest ehitusfirmad saavad suurte kogustes ostes niigi soodustust. «Selle aasta trend on, et inimene palkab küll ehitaja tööd tegema, kuid materjalidega varustab ise, hoides nii raha kokku. Selline klient jälgib hoolega hindu.»
Espakis oli möödunu nädalalalõpu müük tavalisest 20-30 protsenti suurem. Lisaks valgustitele läksid hästi ka sanitaartehnika ja tööriistad.
Väikese ehitusfirma ehitusjuhina töötav Andres Buddell oli esmaspäeval tulnud Espaki värviosakonda selle kampaania ajal juba teist korda, sest sisekujundaja vajas metallikvärvi. «Sellise sooduskampaania ajal tasub ikka ostma tulla, pealegi on siin väga hea valik. Aga ma väga loodan, et mõne aja pärast hinnad ka ilma igasuguse kampaaniata langevad,» lausus ta.