K-Rauta müüs nädalalõpu päevadel kõiki tooteid viiendiku võrra odavamalt ja see kasvatas müüki 30-40 protsenti.
K-Rauta: nädalalõpul müüsime kolmandiku rohkem
K-Rauta juhataja Alo Ivask ütles, et poekett eelistas lihtsat ja selget sooduskampaaniat, langetades kõiki hindu ühtemoodi 20 protsenti. «Täna on turul raske üksikute kaubagruppidega tähelepanu võita,» lisas ta. Ehitusmaterjalide müük on aastatagusega võrreldes kahanenud samuti viiendiku võrra.
Taolist kampaaniat on K-Rauta korraldanud tänavu juba mitu korda. Ivaski sõnul kasutavad võimalust asi pisut odavamalt kätte saada need, kes mõnda ostu juba pikalt planeerinud. Rohkem osteti möödunud nädalavahetusel tööriistu ja kodukaupa.
Viiendiku võrra hinnalangetamine on Ivaski sõnul kaubaketile üsna valus ja teenistus sellal piiri peal, sest tasuvus on ehitusmaterjalide müügil viimasel ajal nagunii väga napp. «Osa kaupu tuleb müüa miinusega, teistele saab pisut juurde panna,» selgitas ta müügitaktikat.
Ivask lubas, et K-Rauta klientidel tasub edaspidigi jõulisi sooduskampaaniaid oodata. Ehkki ehitamine sügisel mõnevõrra raugeb, muutub aktuaalseks näiteks kütte teema.