Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Krimelte viib oma ettevõtted hundi märgi alla

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sirje Niitra
Copy
Krimelte uus logo.
Krimelte uus logo. Foto: Krimelte

Ligi 95 protsenti toodangust eksportiv vuugihermeetikute ja ehitusvahtude tootja Krimelte viib kõik müügi- ja tootmisega tegelevad grupi ettevõtted ühe katusbrändi, Wolf


Group, alla.


Tulevikus hakkavad kõik gruppi kuuluvad ettevõtted ning kaubamärgid kandma täiendusena Wolf Group'i sümboolikat, mis näitab nende kuulumist ettevõtete gruppi. Wolf Group koondab kõiki Krimelte müügi- ja tootmisettevõtteid Eestis ning välismaal, samuti kaubamärke Penosil ja Tempsi.

Krimelte juhatuse esimehe Jaan Puusaagi sõnul tingis uue katusbrändi loomise ettevõtte viimaste aastate kiire areng ning Krimelte laienemine uutesse tootmisvaldkondadesse.

«Uue brändi kasutuselevõtmise eesmärk on luua olukord, kus kõik grupi ettevõtted jagaksid samu väärtusi, mis tagab toodete kvaliteedi ja ärimudeli toimimise. Samuti muuta ettevõtete struktuur loogilisemaks ja arusaadavamaks meie klientide ning partnerite jaoks. Muudatus aitab klientidel eostada meie erinevaid tooteid ja ettevõtteid, mis on sama hea kvaliteediga enam kui 30 riigis,» rääkis ta.

Wolf Groupi logol on kujutatud hunti. «Hunt on ilus põhjamaine sümbol, mis kannab endas tarkust, ambitsioonikust, julgust, aga ka oskust koostööd teha. Sellistena näeme me ka ennast. Hunditeema ei ole Krimelte jaoks midagi uut. Oleme juba aastaid ennast Krimelte huntideks nimetanud, tegutseme ühtse karjana ning järgime huntide kreedot. Seetõttu on hundi temaatika sissetoomine katusbrändi täiesti loomulik. Soovime, et meie kliendid ja koostööpartnereid tunneksid end samuti osana meie hundikarjast,» selgitas Puusaag.

Krimelte on Eesti päritolu Euroopa juhtiv vuugihermeetikute ja ehitusvahtude tootja.
Ettevõttel on tehased Taanis, Venemaal ja Eestis ning müügiüksused Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Rumeenias, Bulgaarias ja Kasahstanis.

Penosil kaubamärgi all turustab ettevõte ehitusvahtusid, hermeetikuid, ehitusliimed, tihendeid ning impregneerimis- ja hüdroisolatsioonitooteid.
Wolf Group'i kuuluva Tempsi kaubamärgi all toodetakse ja turustatakse rikkalikus värvi-, struktuuri- ja materjalivalikus nn hingavaid seinalahendusi.

Krimelte ettevõtete grupi 2008. aasta müügikäive oli üle miljardi krooni ja ärikasum 74,4 miljonit krooni.

Märksõnad

Tagasi üles