Kuna raha tähendus erineb inimeseti oluliselt, soovitas Kangro motivatsioonipakette koostades süüvida töötaja väärtusmaailma ja sellesse, mis tema jaoks rahaga seondub.
Levinud rahaga seonduv küsimus on see, kas raha teeb õnnelikuks. Kangro nentis, et kuigi sissetuleku ja eluga rahulolu vahel on selge seos, kehtib see vaid teatud piirini. «Mida tugevam on kiindumus rahasse, seda madalam on meie heaolutunne. Vähem õnnelikud on need, kelle jaoks raha on sotsiaalse võrdluse aluseks, kes tunnetavad raha võimuallikana, kes otsivad raha abil sotsiaalset tunnustust ja kelle jaoks raha on kõikuva enesehinnangu stabiliseerijaks,» ütles Kango.
Raha ise on Kangro sõnul käivitaja, ent mitte püsiv motivaator. «Raha paneb küll tegutsema, kuid selle tähendus devalveerub kiiresti. Järjepidev hüve muutub kiiresti normaalseks nähtuseks,» sõnas ta. Seetõttu tasuks Kangro sõnul motiveerida pigem üllatuste ja ootamatute «süstidega».
Selleks, et motivatsioonipaketid tõepoolest motiveeriksid, soovitas Kangro töötajate kaasamist. «Võimalda töötajal ise oma kohver pakkida ja kombineeri nutikalt. Ole isiklik ja kaalutle, milline rahas mõõdetav formaat paremini toimib, ning taga hooliv kommunikatsioon. Muidu võivad ka parimad motiivid saada vääriti mõistetud,» sõnas ta.