Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Suurbritannias hakatakse mänguasju sooneutraalselt reklaamima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Väljavõte kataloogist.
Väljavõte kataloogist. Foto: Leklust

Suurbritannia mänguasjafirmasid survestatakse kaupa reklaamima sooneutraalselt. Inspiratsiooni saadi Rootsi mänguasjade kataloogist, milles foto nukuvankrit lükkavast Ämblikmehest ja mängupüssi laskvast tütarlapsest.

Mänguasjafirma Toys R Us otsustas hakata reklaamima oma tooteid sooneutraalselt, kirjutab The Local. Ettevõtet survestas kampaania «Let Toys Be Toys».

«Meid inspireeris Rootsi, mis on meile eeskujuks võrdõiguslikkuse temaatikaga seoses,» rääkis kampaania «Let Toys Be Toys» juht Jo Watts.

«Isegi 2013. aastal räägitakse lastele, et teatud mänguasjad on mõeldud poistele, teised tüdrukutele,» rääkis kampaania töötaja Megan Perryman. «See ei ole mitte ainult segadusse ajav, vaid ka piirav, kuna see annab lastele ette reeglid, kes nad on ja kelleks peavad saama,» lisas ta.

2012. aasta märtsis avaldas Rootsi kett Leklust kataloogi, milles lükkab lapsevankrit Ämblikmeheks riietatud poiss, ralliautos istub aga tütarlaps. Sama aasta novembris kuulutas Rootsi mänguasjafirma, et nende mänguasjad on sooneutraalsed ning avaldas kataloogi, milles poisid mängisid nukkudega ning tüdrukud mängupüstolitega.

Tagasi üles