Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Reserved kaubamärki esindav rõivamüüja avab kümme uut kauplust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liina Valdre
Copy
Järgmise aasta mais avab ettevõte Reseved kaupluse Viru keskuses.
Järgmise aasta mais avab ettevõte Reseved kaupluse Viru keskuses. Foto: Peeter Langovits

Eesti suurima müügipinnaga rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ, kes esindab Eestis muuhulgas Reserved  ja Mohito kaubamärke, uuendab ja avab järgmisel aastal kümme kauplust ning suurendab oma müügipinda 15 200 ruutmeetrini.

«Kokkulepped uute ja laienenud pindade avamiseks on kaubanduskeskustega sõlmitud, praegu käib projekteerimine ning ehitustööd algavad järgmise aasta alguses,» sõnas ettevõtte juhatuse liige Hendrik Pass.

Passi sõnul suurendatakse kaubanduspindasid juba olemasolevates kaubanduskeskustes.

Järgmise aasta mais avab Viru Keskuses uksed uue kontseptsiooniga Reserved. Juunis on plaanitud Narva Astri kaubanduskeskuses kokku nelja uue – Reserved, Cropp, Mohito ja House – kaupluste avamine, kus müügipind kasvab seniselt 470 ruutmeetrilt 2477 ruutmeetrini.

Sügisel valmib Ülemiste kaubanduskeskuses viis rõivakauplust, mis hõlmab kokku 3112 ruutmeetrit kaubanduspinda.

Ühtlasi on Ülemiste esimene kaubanduskeskus, kus on esindatud ja avatakse korraga kõik LPP kontserni viis kontseptsiooni, viienda kontseptsioon kaubamärk on Sinsay.

Aasta kaheksa esimese kuuga on LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra 573,6 miljoni euroni. Augustis tõusid kontserni käibenumbrid 2012. aastaga võrreldes 31 protsenti, kasvades ligi 81,9 miljoni euroni.

LPP Retail Estonia OÜ esindab Reserved, Mohito, House ja Cropp kaubamärke ning haldab 9200 ruutmeetrit kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte 2002. aasta veebruaris.

Märksõnad

Tagasi üles