Kaljuranna sõnul tuleks aga spordi toetamise kaudu masse püüdvatel firmadel mõista, et üksikute tippatleetide peale panustamine on kõrge riskiga nagu aktsiaturg, rahvasporti ja olümpialiikumisse panustades võetakse aga pigem kindel positsioon sarnaselt rahaturufondile, kus kaotada pole eriti võimalik ja võidusummad tõusevad vaikselt, sammhaaval.
Anu Kaljurand tõi välja ka põhjused, miks on Eestis tippsportlaste kaudu keeruline firmabrändi tugevdada. Esiteks on põhjus selles, et suurem enamus sportlasi ennast ise turunduda ei oska. «Eestis Olümpiakomitee huviorbiidis olevast 500 -1000 tippsportlasest on vaid paar tükki, kes edukalt blogi peavad,» rääkis ta Karl-Martin Rammole ja Rein Taaramäele vihjates. Kaljuranna sõnul on spordile pühendumine sportlase peamine ülesanne, kuid tark oleks kaasata ka turunduse ja PR-nõustajad, kes aitaks kujundada avalikku kuvandit just selliselt, et see ahvatleks rahastajaid.
Soovitav reegel: üks euro spordile, kolm eurot meediale
Teine põhjus, miks tippsportlased Eestis firmadele suurt tulu teenida ei aita, on kinni firmade endi vähestes võimalustes meediasse panustada. «Kui varem kehtis sponsorluses reegel, et iga sportlasele antud euro kohta tuli ettevõttel panustada ka kommuniaktsiooni üks euro, siis praegu on spordimaalimas juba nii, et iga sportlasele antud euro kohta tuleb kommunikatsioonile panustada kolm eurot,» selgitas Kaljurand. Vaid nii luuakse eeldused ettevõttele kasu teenimiseks. Anu Kaljuranna sõnul on aga Eesti turg liiga väike ja firmadel puudub võimalus või arusaam selle lisaraha kulutamise vajadusest.