Maailma suuremaid esmatarbekaupade tootjaid Procter & Gamble tõstab järgmist nädalast Pampersi ja Luvs kaubamärkide all toodetavate mähkmete hindu 5-7 protsenti, aga seda hinnatõusu ei näe mitte tšekil, vaid tarbija tunnetab seda alles siis kui pakk saab senisest varem tühjaks.
P&G tõstab varjatult mähkmete hindu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
P&G hakkab panema igasse pakki vähem mähkmeid, selleks et paki jaehind ei muutuks. Mõnedel juhtudel võib hind isegi langeda, et hinda mähkme kohta muuta konkurentsivõimelisemaks, kirjutab The Wall Street Journal.
Pampers on P&G suurim kaubamärk, mille käive ületab 10 miljardit dollarit aastas. Luvs on kontserni keskmise suurusega kaubamärk.
Uute hindadega mähkmeid hakatakse välja saatma järgmisel esmaspäeval, 16. septembril, mis on ühe Harvardi Ülikooli professori andmetel aastatel 1973 kuni 1999 sündinud laste kõige levinum sünnipäev.