EAS reklaamib 2,3 miljoni eest Norras Eestit

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Norra lipp.
Norra lipp. Foto: SCANPIX

Sel nädalal alustas EAS Oslos ja selle lähiümbruses turunduskampaaniat, et meelitada kultuurilembelisi ning spaa-huvilisi Norra turiste Eesti suurematesse linnadesse talvepuhkust veetma.


«Ligi kuu aega kestva kampaania teemaks on «Puhkus linnas» ning selle eesmärgiks on norralastes tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu ning suurendada oluliselt meie veebilehe visitestonia.com külastusharjumust,» ütles EASi Turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

Mutso lausus, et soomlaste-rootslaste jaoks on Eesti kas ühise ajaloo või hea ühenduse tõttu muutunud täiesti tavaliseks sihtkohaks, norralased on aga paraku senini jäänud kõrvalvaataja rolli. «Oslo pole Tallinnast sugugi kaugemal kui Göteborg või Rovaniemi, seejuures on norralastel võimalus kasutada otselendu. Pigem on küsimus väheses teabes, olgu jutt siis tasemel spaadest või heast meelelahutusest.»

2008. aastal ööbis Eesti majutusasutustes 47 240 Norra turisti, selle näitajaga olid nad välisturistide hulgas kuuendal kohal. Kui 2007. aastani kasvas Norra turistide arv Eestis aasta-aastalt märkimisväärselt, siis 2008. ja 2009. aastal on see vähenenud nii otselendude arvu vähenemise kui ka üldise majandusolukorra tõttu. Eestit on külastanud 13 protsenti Norra täiskasvanud elanikkonnast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles