Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Takso tellimine Tallinnas paneb kannatuse proovile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indrek Tiitus, kes peab Tallink Taksos juhiametit ja õpib samal ajal Tallinna Ülikoolis soome filoloogiat, leiab, et keeleoskus kulub tema töös marjaks ära.
Indrek Tiitus, kes peab Tallink Taksos juhiametit ja õpib samal ajal Tallinna Ülikoolis soome filoloogiat, leiab, et keeleoskus kulub tema töös marjaks ära. Foto: Marina Puškar

Hea teeninduse ühing leidis, et hiljuti alustanud Tallink Takso korralik teenindus jätab vähemalt praegu teised taksofirmad selja taha – paraku ka hinna osas.

Ühingu korraldatud katse algas takso tellimisega tipptunnil. Selgus, et see on kõigi vaadeldud taksofirmade nõrgim lüli. Teenindajad räägivad kiirustades, nii et neist on raske aru saada. Helistajale on samuti ebamugav, kui tellimisliinil pole ootemuusikat, nii et ajal, mil dispetšer vaba taksot otsib, peab klient toru otsas vaikust kuulama. Viimane etteheide käib Sõbra ja Kiisu Takso tellimisliini kohta.



Linnatakso ja Tulika Takso tellimisel ei osatud öelda auto saabumise aega – dispetšer väljendus ebamääraselt, taksod saabusid lubatust oluliselt varem või hiljem.



Linnatakso ja Tulika Takso tekitavad klientide hulgas segadust ka sellega, et pooltel testjuhtudel tuli Linnatakso tellimisel Tulika Takso ja vastupidi.



Tallink Takso puhul oli kliendiga suhtlemine küll igati meeldiv, kuid dispetšer ei tundnud ilmselt hästi linna ja helistas pärast tellimuse kinnitamist kliendile kaks korda tagasi, et takso saabumise kohta täpsustada. Teisel tellimisel jäeti klient viieks minutiks telefoni otsa ootele, kuni takso talle leiti.



Kiisu Takso tellimine tööpäeva lõpus osutus aga täiesti lootusetuks ettevõtmiseks, vaba autot lihtsalt ei leitud.



Takso saabumisega esines probleeme ainult Tulika Taksol ja Linnataksol. Teiste firmade autod saabusid lubatud ajal kokkulepitud kohta ja olid hästi leitavad. Kahjuks ei õnnestunud ühegi firma dispetšeriga kokku leppida selles, et klienti teavitataks telefoni teel takso saabumisest.



Sõit oli kõige meeldivam hiljuti alustanud Tallink Taksoga. Autod on uued ja puhtad, taksojuhtide riietus meeldivalt korrektne. Klienti tervitati viisakalt ja taksojuhid suhtlesid kogu sõidu vältel sõbralikult. Tunti muret kliendi mugavuse pärast, näiteks küsiti, ega aknast liiga palju tuult ei puhu. Kogu sõit oli rahulik ja ladus, taksojuhid liiklesid korrektselt ja viisakalt.



Tallinkile jäid veidi alla Tulika Takso, Marabu ja Linnatakso. Marabu puhul oli kitsaskohaks see, et auto oli vana ja salong lõhnas mustuse järele. Nii Linnatakso kui ka Tulika Takso üks juhte oli närviline ja tõre, see väljendus nii kliendiga suhtlemises kui ka liikluses. Kliendil ei tekkinud tunnet, et sõit on mugav ja turvaline.



Lisaks Tallink Taksole pakkus igati meeldivat ja viisakat teenindust Sõbra Takso – võib öelda, et see firma on oma nime väärt.



Kiisu takso juhtide suhtlemine kliendiga jättis aga soovida. Õigupoolest taksojuhid lihtsalt ei suhelnudki, isegi tervitus tuli kliendi initsiatiivil ja väga raskelt. Ka oli Kiisu juhtide rõivastus veidi ebakorrektne.



Sõidu eest tasumine kulges kõige ladusamalt Tallinki taksos, Tulika taksos ja Linnataksos – neis kõigis sai tasuda kaar­diga ja kliendile anti korrektne tšekk. Marabu taksos sai sõitja küll tšeki, kuid kaardiga polnud võimalik maksta. Kiisu ja Sõbra taksos ei tahetud samuti kaarti, tšeki küsimine tekitas juhtides mõningast segadust, kuid lõpuks õnnestus see siiski saada.

Kommentaarid
Tagasi üles