Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Tele2 meteoriiditrikk saab nii kiita kui laita

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raigo Neudorf
Copy
Läti Tele2 jõudis oma meteoriiditrikiga kogu maailma meediasse.
Läti Tele2 jõudis oma meteoriiditrikiga kogu maailma meediasse. Foto: Lauri Kulpsoo.

Best Marketingi blogis avaldavad mitmed tuntud inimesed arvamust Läti Tele2 meteoriidinalja üle, seejuures saab Tele2 tegu nii kiita kui laita.


Turundusinfo ja -konverentsifirma Best Marketingi blogis seisab, et näiteks Facebook'is kütab teema täna kirgi üles - on nii lätlaste trikist vaimustujaid kui lollitamise pärast solvujaid.



Blogis saavad sõna mitmed inimesed, kelle arvamuse toome ka siinkohal ära.



Olav Osolin

, Zavod BBDO: «Läti turunduses on masu viimasegi aru viinud. Tele2 juhtkond peab nüüd võimlema, et neid ennast riigi maine hukutamise eest auku ei aeta.»



Rait Milistver

, DDB Eesti: «Mulle sellised armsad huligaansused sümpatiseerivad. Veel toredam oleks, kui meie Vabadussamba autorid tunnistaks lõpuks üles, et tegemist on peatselt tegevust alustava loomakrematooriumi valgusreklaamiga.»



Endrik Randoja

, Fastleader.com: «Kui ma toodaksin teravaid vorstikesi, siis lansseeriksin oma uue extra spicy tootesarja ühe korraliku Vihterpalu metsatulekahjuga!»



Andres Jõesaar

, Tele2: «Super tegu! Ütle üks turundus-idee, mis nii suurt meedia tähelepanu on saanud? NPNK oli midagi analoogset, aga riigipiire see ei ületanud.»



Allan Martinson

, MTVP: «Varem võtsid plahvatuste eest vastutusi terrorirühmitused, nüüd telekomid. Tavaliselt laekus pommi puhul mitu pressiteadet võistlevatelt rühmitustelt, kes kõik au omale tahtsid. Veel pole hilja, et mõni firma teataks, et hoopis tema on Läti meteoriidi taga.»



Allikas: http://est.best-marketing.com/blog/2009/10/27/libameteoriidi-skandaal/

Tagasi üles