Kui Läti Tele2 meteoriidinali on osa laiemast reklaamikampaaniast, pole ettevõte osanud õigel ajal asja mõtet välja tuua, hindas reklaamiagentuuri AGE McCann juht Janar Toomesso.
Arvamus: meteoriidinalja puhul ei mõeldud asju läbi
Toomesso ütles E24'le, et kõik taolised kampaaniad on toredad ja huvitavad, eriti siis, kui selle raames õnnestub meedia konksu otsa saada. Samas on seni selgusetu, mida Tele2 meteoriidikraatri naljaga tegelikult öelda tahtis.
«Tundub, et mõned sammud polnud piisavalt hästi läbimõeldud,» hindas Toomesso Tele2 tegevust. Tema sõnul on siiani selgusetu, kas meteoriidinalja raames on välja tulemas ka mingi uus toode või teenus.
«Nad pole osanud pragu seda kommunikatsiooni suunata või materialiseerida. Siiani on see asi jäänud nalja tasandile, aga mis edasi juhtub?»
Toomesso sõnul peitubki hetkel põhiküsimus selles, kuidas Tele2 seda teemat edasi käsitleb, sest kui kommunikatsiooni rumalalt edasi genereerida, kerib probleem ainult suuremaks.
Siiski hindab ta, et veel pole Tele2-l lootusetult hilja oma tegeliku sõnumiga välja tulla.
«Kui nad suudavad selle veel nüüd mingil hetkel enda kasuks pöörata, on nad kõvad tegijad. Siiani pole aga eriti hästi tegutsetud.»