Skip to footer
Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Tallinki broneerimissüsteem pakub püsikliendile kahjulikku soodustust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinki veebileht.

Tallinki online-broneerimissüsteemis tuleb summad ja soodustused igaks juhuks ise välja rehkendada, kuna Club One’i liikmena sisse logides võib arvuti ette lüüa pakkumise, mis tähendab püsikliendi jaoks rahalise võidu asemel pigem väikest kaotust.

Sellise avastuse tegi Postimees.ee poole pöördunud Tallinki püsiklient Arlis Kahem, kes tahtis eelmisel nädalal broneerida endale 23. maiks reisi Helsingist Tallinna ja 26. maiks reisi tagasi.



Club One hõbetaseme püsikliendina kehtis talle varem 15-protsendiline ja alates 1. maist 20-protsendiline hinnasoodustus.



Kahem logis online-broneerimissüsteemi sisse oma kliendinumbrit ja salasõna kasutades ning olles soovitud reisid välja valinud ja «edasi»-nuppu vajutanud, tuli ette kiri: «sellele reisile edasi-tagasi reisisoodustus».



Nüüd tabas Tallinki klienti tõeline üllatus: kui Helsingi-Tallinna reisi tekikoha pileti hind oli Club One kliendile 485 krooni ja tagasisõidupileti hind 423 krooni, mis teeb kokku 908 krooni, siis koos süsteemi pakutud soodustusega tuli hinnaks 959 krooni.



Kahemit hakkas huvitama, kui palju sama reis tavakliendi jaoks maksab ja nii prooviski ta sooritada sama broneeringut ilma püsikliendina sisse logimata.



Kui kahe otsa pileteid eraldi broneerides tuli summaks 1111 krooni, siis reisisoodustus andis tõepoolest väiksema summa ehk juba tuttava 959 krooni.



«Siit küsimus: mis eelis on küll püsikliendil?» ei mõista Kahem, kelle sõnul paneb 51-kroonine hinnavahe, mis pole küll kuigi suur, end petetuna tundma. Tänu oma tähelepanelikkusele sai mees reisi siiski õige hinnaga, ostes kaks eraldi liinipiletit ainult Club One’i soodustust kasutades.



Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne ütles juhtumit kommenteerides algul, et sooduskampaaniate soodushindadele püsikliendisoodustust täiendavalt tavaliselt ei rakendata ning Tallinna-Helsingi liinil pakutavad lisasoodustused edasi-tagasi reisiks rakenduvad vaid samal päeval tehtavatele reisidele.



Küsimusele, miks lööb süsteem kõnealuse pakkumise ette Club One püsiklientidele, kui see neile kasulik ei ole, vastas Luulea Lääne veidi hiljem, et probleemiga tegeletakse.



«Hetkel tegeletakse sellega, et see online-keskkonnas täpsemalt esitatud oleks, et võimalikke segadusi vältida. Loomulikult saavad kõik kliendid valida ka teisi reisivariante,» ütles Lääne.



«Oleme tagasiside eest tänulikud, sest just nii saame oma teenuseid klientidele mugavamaks muuta,» lisas Tallinki kommunikatsioonijuht.

Kommentaarid
Tagasi üles