Lapsevankrite kvaliteet tekitab küsimusi

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lapsevankrite kvaliteet valmistab tarbijatele üha enam muret.
Lapsevankrite kvaliteet valmistab tarbijatele üha enam muret. Foto: Caro / Scanpix

Tarbijakaitseamet teatas, et septembris tõusis märgatavalt nii kaebuste, päringute kui ka infotelefonile tehtud kõnede hulk, mis puudutasid lapsevankrite kvaliteeti.

Ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul ei puuduta lapsevankritega seotud kaebused ainult ühte müüjat või tootjat.

«Ilmselt on inimesed majanduslanguse ajal lihtsalt tähelepanelikumaks muutunud,» ütles ta.

Mureks on olnud näiteks viltused rattad ja katkine raam, mis mitu korda paranduses käinud.

Lisaks lapsevankritele valmistasid inimestele septembris eriti muret ehitus-, telefoni ning meelelahutusteenused. Kaubanduse vallas olid mureallikaks erinevad tehnikakaubad – kodumasinad, arvutid, telefonid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles