/nginx/o/2013/09/06/2309115t1h5463.jpg)
Baltikumi kommunikatsiooni-, meedia- ja reklaamiagentuuride hinnangul jätkab vastav äri lähiaastatel vaatamata majandusraskustele jõulist kasvu ning suurimat potentsiaali nähakse seejuures kommunikatsiooni ja turunduse täisteenust pakkuvates agentuurides.
Maailma ühe suurima kommunikatsiooniagentuuri Euro RSCG Worldwide Baltikumi agentuuride juhid koos Havas Media ja Nitro grupi esindajatega leidsid möödunud nädala lõpul Pädastes toimunud kohtumisel, et kasvu taganttõukajaks on klientide senisest suurem vajadus integreeritud turunduslahenduste järele.
«Viie aasta perspektiivis ei räägi me suhtekorraldusest, reklaamist, meediaplaneerimisest ja digitaalsest turundusest kui eraldiseisvatest turundusvaldkondadest. Juhtivad kaubamärgid ja ettevõtted käsitlevad oma turundust üha enam ühe tervikuna ning soovivad agentuuridelt tõhusaid ja loovaid lahendusi ühe võtmesõnumi esitamiseks kõige eripalgelisemates meediates,» leidsid Euro RSCG, Havas Media ja Nitro Baltikumi juhid.
Kolmes Balti riigis kokku viiteteist ettevõtet esindavate turundusagentuuride juhtide hinnangul satuvad lähima viie aasta jooksul raskustesse agentuurid, kes spetsialiseeruvad liiga kitsalt ühele valdkonnale.
Eestis on Euro RSCG esindatud läbi reklaamifirma Idea Euro RSCG ning suhtekorraldusbüroo Euro RSCG PR.
Euro RSCG koostööpartneriteks Eestis on Havas Media koosseisu kuuluv meediaplaneerimisagentuur Media Planning Group, digimeedia agentuur Media Contacts ning digitaalsele turundusele keskenduv agentuur Nitro.